Betaling

Betaling

Nadat je geboekt heb, verloopt de administratieve afhandeling van je reis via onze mijn.koningaap website. Het is dus belangrijk om te weten dat je dan van ons geen papieren bevestiging meer ontvangt. Alle correspondentie verloopt via je digitale dossier. Je kunt dus nooit je documenten kwijtraken en het is beter voor het milieu. Ook de betaling verloopt via mijn.koningaap, alle informatie over hoe deze betaling verloopt kan je vinden op onderstaande pagina. 

Betaalwijzen

Je kunt de betaling doen via mijn.koningaap.be. Betalen is mogelijk via bancontact, creditcard of overschrijving.

Bankgegevens

Rekeningnummer:  IBAN: BE54 3101 8947 1297
Betalingen uit het buitenland: BIC: BBRUBEBB900

Aanbetaling

Na boeking dient via de mijn.koningaap website een aanbetaling van 25% van de reissom en de premie van de eventuele reis- en of annuleringsverzekering per omgaande voldaan te worden. Deze aanbetaling dient binnen 10 dagen na te boeking te worden voldaan. Het restant van de betaling moet zes weken voor vertrek bij Koning Aap binnen zijn.

Annulering

Indien het minimum aantal deelnemers niet gehaald wordt, dan kunnen we besluiten de reis niet te laten doorgaan. Dit hoor je uiterlijk drie weken voor vertrek. Gelukkig komt dit niet vaak voor bij Koning Aap. Hoor je niks van ons, dan kun je ervan uitgaan dat de reis doorgaat. Hier kun je zien welke reizen nu al gegarandeerd doorgaan. 

Mocht je na boeking vanwege persoonlijke omstandigheden toch niet aan de reis deel kunnen nemen, dan brengen wij annuleringskosten in rekening. Deze kun je proberen te verhalen op de annuleringsverzekering. Heb je nog geen annuleringsverzekering? Bekijk hier alle verzekeringen die we aanbieden. Let op: een annuleringsverzekering kan maar tot 7 dagen na boeking worden bijgeboekt.